fredag 7 oktober 2011

Ny design


Ibland är det bra att va sjuk:) Då får man tid till sån´t här "pilleri". Ny design på bloggen. Jag älskar att göra om här inne o fixa o dona. Det är nästan roligare att göra om designen än att blogga...

Snyggt? eller inte? Designen hittade jag här.

Det är OK, helt perfekt blir det inte, riktigt så bra är jag inte eller så har jag bara inte tålamodet. Man kan lägga hur mycket tid som helst här. Det blir nog lite småjusteringar till innan jag är nöjd.

Nu ska jag se till att få i mig lite mat (aptiten är det aldrig nåt fel på...) o sen blir det definitivt en tupplur. Huvudet snurrar.

4 kommentarer:

  1. men bra blev det

    krya på dej, kram

    SvaraRadera
  2. Jätte,jättefint är det. Men du har alltid så fint "inne" hos dig. Jag är helt jäkla värdelös på att ändra o. lägga till. Skulle vilja ha det annorlunda men jag vet inte hur man gör...?? Men men det duger. Krya på dig o. ha en go helg. krAMelikram

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt. Tyvärr så ger jag mig inte tid att skriva i min egen. Synd för jag gillar att skriva små anekdoter.

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det kul med designs. Jag brukar sitta och pilla någon timma per dag, har ett helt lager av designs som väntar på att få användas.

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!