måndag 23 januari 2012

Rosor på allt

Ibland börjar man fundera. Jag funderade på vårt nya sovrum och hur det kommer att inredas. Sen började jag fundera på hur uppenbart det är vad jag gillar för stil. Jag har blommor, och framför allt rosor på allt….

Änglar är också vanligt förekommande….

Ja, det här var bara vårt badrum jag tog bilder från idag. Smaklöst tycker säkert många men jag kan inte hjälpa det. Jag bara älskar det. Jag faller pladask för allt med rosor på hela tiden.

O här hänger min morgonrock, givetvis med rosor på…..

Måndag morgon och bara fyra arbetsdagar kvar på mitt nuvarande jobb.

4 kommentarer:

  1. Så fint! Änglar finns överallt hos min syster- det är så romantiskt och fint.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är väl fint med änglar och rosar.

    SvaraRadera
  3. Åååå vilken fin blogg du har.Änglar och rosor är ju bara så fint.Ha en fin start på nya veckan.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jag har väldigt manlig smak, men det där romantiskt rosiga och ängliga, det är fint! (Hos andra). :)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!