måndag 30 april 2012

Mitt liv som lyxhustru

Idag lever jag verkligen ett liv som lyxhustru. Kl 9 var jag o fixade mina nya fina LILA  gelenaglar som jag så länge har längtat efter. Hon tyckte det var roligt att göra dem för de flesta vill bara ha fransk manikyr o de e inget för mig! Det här tyckte hon var roligare, hon hade själv färg på sina naglar.


Efter 2 timmar med nagelfix så tog jag mig äntligen tid till att åka in o hälsa på min kompis som nyligen blivit änka. Ett välkommet besök kändes det som o jag var så glad för att träffa henne igen. Hon e så stark, jag beundrar henne!  Det e ingen lätt situation.


Nu e jag hemma igen, har ätit lite mat o så landat i solstolen. Äntligen lite fint väder! Älsklingen har under tiden jag varit borta putsat fönster....snacka om lyxhustru! Nu ska jag bara sitta här tills det är dags att åka o träna ikväll.


En semesterdag tror jag att det kallas......


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Det är ju så en "semesterdag" ska vara! :)
    Trevlig Valborg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina naglar!
    Det bästa du kan göra för din vän är att bara vara där för henne.

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!