torsdag 10 maj 2012

Anton Hysén….

2012-05-10 07.24.47

Vilken naturbegåvning han e! O vilken läckerbit….dans är sexigt, kom inte o säg något annat!

Lite jobbigt med Let´s Dance en torsdag förresten, då måste man ju ta ett glas vin, för det hör ju liksom ihop;) eller sååå jobbigt var det inte förresten…..

2012-05-10 07.25.05

På väg till jobbet imorse var det sänkt hastighet till 100 istället för 120. Jag antar att det var regnet i kombination med pollen på vägen. Det känns lite skumt i maj, o regnet bara fortsätter. Inget fint väder i sikte men det är varmare!

2012-05-10 12.53.33

Esprit-butiken i stan byter ägare och har utförsäljning 50-70% på allt. En liten runda dit på lunchen resulterade i en sommarklänning (som jag glömde på jobbet). Synd att jag inte hittade mer!

2012-05-10 21.27.32

Efter jobbet var jag och gjorde om mina naglar (det blev inte av i måndags), det tog tid, nu gjorde hon nog det lite mer noggrant, jag var inte hemma förrän halv 8. Det blev en sen kväll.

2012-05-10 21.26.55

Under tiden jag dreglade över Anton Hyséns danser så pysslade jag återigen med cykelfestinstruktionerna. Nu är de utskickade, äntligen! Nästa vecka är det dags o det ser återigen ut som att det ska bli en kväll med regn, regn, regn…

5 kommentarer:

  1. Ja Anton Hysén är väldigt duktig i Let´s Dance =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna presentkort på 500 kr =)

    SvaraRadera
  2. Ja jag säger bara..........oj oj oj så fin han är.
    Dans är sexigt och det finns väl en anledning till att så många träffas ute på dansställen ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får riktigt sommarväder (utan regn alltså) till cykelfesten.

    SvaraRadera
  4. Åh. Rea på Esprit, min favoritbutik. *avis* Jag fick allt betala fullpris för min jeansväst häöromdagen, men jag klagar inte (öh, men eller hur?! *s*). Den håller livet ut. Jeans blir aldrig omordernt.

    Fredag! :-)))))
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja hej va bra jag stavar. *s* (skyller på taskigt tangentbord) :-D

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!