onsdag 9 maj 2012

HLR, vårregn o boxning

2012-05-09 09.16.39

Hjärt- och lungräddningsutbildning idag. Här ser det ut som om Maria Montazami varit med. Läppstift över hela dockan men det är bara jag….undrar jag om hon är lätt att få ren sen:)

2012-05-09 17.19.27

Ett stilla vårregn kunde man inte kalla det idag precis. Det bara flöt på vägen hem, nästan så man fick vattenplaning på påfarten till motorvägen. Det gick långsamt hemåt. Långsamt hemåt mot kvällens träningspass som blev boxning. Rätt kul faktiskt, trots att jag varit negativ till det innan. Nästan all träning är kul just nu, –6,.8 kg sedan nyår, det är rätt så gött!

Lunch idag tillsammans med kollegor för att fira en 30-åring. Kul att få följa med på en trevlig lunch.

Cykelfestplaneringen går vidare, attans så mycket tid som går åt. Nu är klockan för mycket igen o jag är trött, ack så trött.

Ett gulligt kort väntade på min man när han kom hem, ett kort från min systerson där han tackade för att min älskade man hade klippt deras “svenska häck”. Gulligt:)) Tack Vitaliy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!