måndag 17 februari 2014

Med karta o kompass o en möjlighet jag inte kan tacka nej till??

2014-02-17 17.51.52

Ja med karta o kompass ska jag kanske lära mig att navigera i mitt nya rum. Det är sjukt stort, nästan så att jag går vilse. Det mesta har jag trots allt lyckats få på plats idag. Drygt 10 timmars arbetsdag så fixar man det mesta men träningen fick tyvärr stå tillbaka idag, inte bra, det ska inte bli en vana!

Screenshot_2014-02-17-19-57-41

Idag är jag så nyfiken så jag kan spricka! Den här kommentaren har jag fått idag på Instagram! Avsändaren är energiknippet Hanna, instruktören på Bodycombaten, passet jag gillar bäst av allt just nu. Passet jag har missat två veckor i rad p g a sjukdom.  Imorgon ska jag INTE missa det passet, jag lovar. Vad vill hon? Jag vill veta nu….

2 kommentarer:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!