tisdag 18 februari 2014

Ledarskap, Bodycombat och hemvändande barn

IMG-20140216-WA0010

Efter en nästan helt sömnlös natt så deltog jag på ännu en kursdag med temat Utvecklande ledarskap. O jo, jag satt o nickade till efter lunch…jag är rätt hopplös men kanske ändå inte så konstigt med tanke på sömnlösheten under natten. Jag repade mig efter kaffet och genomförde dagen.

Äntligen blev det ett pass på Nordic Wellness igen. Bodycombat. Så skönt att vara tillbaka. Hanna hejade glatt o igenkännande idag men något besked om vad hon hade att erbjuda mig, det hade hon inte…jag får tydligen fortsätta att undra.

Min kära dotter som tillbringat en tid i Thailand, kommer nu hem på torsdag. Det ska bli sååå skönt att se henne igen. Hon är verkligen efterlängtad. Jag hoppas att hon haft det riktigt, riktigt bra.

1 kommentar:

  1. Och vi får vänta lite till på vad Hanna vill säga dig !?!
    Så härligt att dottern är på väg hem igen!!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!