tisdag 25 mars 2014

Mr Crosstrainer o jag

20140325_210212

Vart tog våren vägen? Ishavskylan verkar ha belägrat oss igen. Handskarna som jag slutade använda redan innan jag åkte till Florida får nog åka fram igen. Envist har jag gett mig ut två morgnar i rad utan detta vintriga tillbehör men nu ger jag upp. Det är för kallt. Ikväll kändes det som snö i luften. Är det så det ska bli? Mera snö? Jag hoppas inte det.

Ett tandläkarbesök gjorde att jag kom iväg tidigt hem från jobbet för en gångs skull. Lite för tidigt landade jag i väntrummet så att jag hann med det senaste skvallret från Svensk Damtidning. Det är det bästa med tandläkaren:- )

IMG_20140325_185352

Iskylan och regnet utomhus gjorde att jag snabbt ändrade mina joggingplaner till att istället ställa mig på vår egen crosstrainer, något jag säkert inte gjort på ett par år innan. Jag har känt ett stort motstånd mot det men det var faktiskt rätt trevligt när jag samtidigt kunde se ett avsnitt av Jills veranda på SVT play, då gick tiden fort o pulsen var hög. Jag vill se mer av det programmet, det får nog bli fler pass på crosstrainern framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!