onsdag 18 februari 2015

Stark som en oxe!

I-feel-good-I-feel-strong2 (2)

Efter att ha varit trött som en gnu två morgnar i rad så vaknade jag idag återigen kl 4. Idag bar det iväg till gymmet direkt på morgonen o idag kände jag mig nästan oövervinnerlig. Andningen var lätt och både armar o ben var starka, jag kände mig laddad o det var en så härlig känsla. Idag gick intervallerna som en dans o jag är så nöjd med mig själv!

Jag tror det beror på maten. De sista dagarnas strikta LCHF-kost har fått mig att må så bra. Jag är mätt o nöjd o go o gla´ och jag känner mig starkare än på länge. Jag hoppas verkligen nu att detta ska funka.

217% så mycket har jag rört mig hittills idag enligt min Polar loop. Det är nog det mesta jag någonsin uppnått. Det har verkligen varit en riktigt bra dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!