torsdag 5 mars 2015

Det är nog snart dags.....o äntligen är de här!!

 
Ljuset är här!! Det blir ljusare och ljusare för varje dag. Idag kunde jag äntligen sätta farthållaren på 120 på väg hem och bara brassa på. 4 plusgrader o inget regn, jag vet inte när jag senast upplevde det?

Den här påminnelsen fick jag redan på semestern...tror inte det tänkte jag bara. Jag har tappert låtit bli att kliva upp på vågen sen vi kom hem. Det känns bra, kläderna sitter bra så jag hoppas att det är ok. Nu går det inte att skjuta upp längre, på fredagar kliver jag upp o får min dom. Vi får väl se hur det går.

 

 
Det bästa med dagen. Vår nya soffa och våra nya fåtöjer har kommit. 9 veckors leveranstid, det är drygt men nu sitter vi äntligen i varsin fåtölj och bara myser. Glöm TV:n, det är nog på ovanvåningen vi i fortsättningen kommer att tillbringa våra kvällar. Nya bilder kommer sen när dagsljuset sipprar in, det blir nog bättre då.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!