söndag 28 augusti 2011

För det ska jag väl inte eller???



Uppe o studsade imorse efter bara 4 timmars sömn men jag kände mig pigg. Inte lätt att sova heller när regnet studsade ner på taket. 25 mm på några minuter upptill de 25 som kom igår! Helt plötsligt hade vi strandtomt igen...Nedre delen av vägen bortsköljd igen. Tur Trafikverket lagat sin del. Den höll!

Den här dagen har inte haft mycket innehåll. En promenad med Lexie, hade funderat på en joggingrunda men jag kände att mina lår protesterade kraftigt efter gårdagens jogging så promenaden får nog räcka idag om jag ska orka med X-fit imorgon igen.

Gårdagens fest satte lite griller i huvudet på mig igen. Rättare sagt värdinnan satte griller i huvudet på mig. Hon tyckte vi skulle ha en utav de här....hon ville liksom inte sälja till vem som helst. Själv satt jag med mamman (hundmamman;) i knät en stor del av kvällen. Så go. Fast jag har aldrig gillat Jack Russel men man kan väl ändra sig.......Ser ni den lilla svarta näst längst till höger, Bordeaux, dotter till Bryssel o Barcelona. En sån kan man ju ha i handväskan liksom:)) Nä, jag SKA inte ha en till hund igen, tror jag....eller??




 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Inte bara vi som fått sjötomt av det här regnandet alltså *skrattar* Eller kan man säga "damm-tomt"? En både stor och djup damm har skapats i hästhagen utanför fönstret, nästan lite fint att titta på faktiskt.

    Vilka söta valpar, förstår om det är svårt att motstå!
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Jag var inne på att skaffa mig en jack russel innan vi bestämde oss för lilla Alice. De är otroligt söta=D Men behöver ganska mycket motion.En stor hund i litet format! Men nån gång kanske!
    Vad är viktsdel T? Har försökt att googla, men hittar det inte!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaa du. Hund eller inte (hundAR i ditt fall). Det är frågan. Men bara en sån sak som namnet på den lilla godingen! Kanske en liten fin vink från ovan. ;-))) Själv så tycker jag Jack Russel är söta. Men....de är nog lite för små för mig. Van med Greyhound och Dobermann, som jag är. Kikat lite i smyg på Salukivalpar på Blocket. SÅ fina...men vi skall ju inte ha nån hund nu så.......

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!