tisdag 9 augusti 2011

Det går utför....

Thirty Day Diet images


Med vikten alltså:) Trots min pessimism igår, det var nog en typisk måndagsvikt med Langosen fortfarande kvar i magen.

-1,1 kg denna första veckan på min nystart:)) Jag är glad o nöjd. Nu ska jag väl verkligen klara -5 kg innan 1 november??

Regnet fortsätter o skvala ner utanför mitt fönster, ingen jogging idag inte.

En lustig episod igår, yngsta dottern började granska mig på kvällen: Men mamma, titta lappen är på utsidan, du har gått med linnet på avigan hela dagen....Var det måndag igår eller?? Pinsamt...hoppas ingen såg det...

Idag ska jag äta lunch med mina båda äldsta barn, det ser jag fram emot!

3 kommentarer:

  1. Men det är väll klart att du KLARAR det !!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Med den starten så är det nog inga problem. Grattis till dom 1,1 kilo ner. Jag har nog gått upp samma vikt senaste veckan ;)

    Ni verkar ha otur med regn hos er. Här ropar vi efter det istället. Det är så torrt överallt. Till och med träden börjar gulna nu :(
    Det känns lite för mycket likt höst!

    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Grattis till minuset! Du är duktig du!
    Jag håller på att peppa mig själv till min "Rivstart" kör igång. Just nu har jag en riktig "fan va jag e tjock" svacka. Helt plötsligt (???) så SER jag alla valkarna igen.

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!