lördag 27 augusti 2011

Dunder o brak




En åskknall som nästan fick oss att lyfta ur sängen, så började vår dag. Det drog snabbt förbi men kommer o går fortfarande.

Städningen avklarad, pust, lika skönt när det är klart varje gång. Lika bra att ge sig ut o springa med en gång när man ändå är svettig tänkte jag. Sitter här ombytt men åskan mullrar o älsklingen tycker att det är onödigt att jag riskerar livet bara för att motionera:o Jag ska ut, snart! Innan jag går i duschen, vill ha det avklarat!

Ikväll väntar mingelfest hos grannarna, för att fira en nybliven 18-åring, med utlovad överraskning. Äldsta dottern har gissat vad överraskningen består av. Om det är så som hon tror så är det riktigt häftigt:)) Vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!