lördag 27 augusti 2011

Blommor och blader

Unnade mig faktiskt ett bad efter dagens joggingtur som jag lyckades pricka in mitt emellan 2 skurar. Lite regnade det men jag slapp störtskurarna. Jag är SÅ nöjd med mig själv!! Klapp på axeln. En ny Spotifylista har jag tillverkat med bara träningslåtar. Det var nog effektivt, kändes lättare än någonsin.



En snabb sväng till Blomsterhallen för att inhandla en bukett att ta med sig till kvällen. Där blir man aldrig besviken. De mest underbara skapelser översållar butiken. Det är bara att välja o vraka. Den här föll jag pladask för.
Följ min blogg med Bloglovin



Att jag sen även hittade en dörrkrans som jag bara MÅSTE ha, det är en annan femma.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!