måndag 29 augusti 2011

Helt utslagen


Regnet vräker ner utanför fönstret, igen....

Idag har det varit en riktig måndag, tung o tråkig, grå o trist.

Katten (älsklingen) var borta så råttan (jag) dansade på bordet (hälsade på valparna;) idag. Bara tittade....

Dagens höjdpunkt X-fitpasset, nu är jag helt slut i kroppen men sååå nöjd med mig själv, igen! X-fit är den värsta (bästa) träning jag varit med om. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna ta ut mig så mycket, svetten bara rinner o man ligger som ett litet paket o bara flämtar efteråt. I love it!!

Vill ni veta mer o X-fit (crossfit) så kan ni läsa om det här!

1 kommentar:

  1. morning
    vilken fin blogg du har
    jag har kollat runt en lång stund hos dig och läst en massa kul/interessanta saker
    kommer tillbaka :)
    kram Lolla

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!