fredag 12 augusti 2011

Illa, jag mår så illa

Hemma igen efter en halvlång/kort dag på jobbet. Veckohandlingen snabbt avklarad o så fort hem, hämta dotter, fort iväg igen ner till byn o lämna dotter hos annan dotter....

Sen blev jag helt illamående o huvudet har bankat mest hela dagen. Det blev för många gånger upp o ner för Italienskan för mig. Känner mig helt snurrig. Inte kul att va åksjuk när man kör själv. Jag o bilar hör inte ihop!!

Huset är i upplösning (bilder kommer, ni kommer inte tro att det är sant) alla har lämnat kaoset o jag är ensam kvar. Älsklingen kommer förhoppningsvis lite senare;) För mig blir det en powernap o sen ska jag försöka bringa ordning i kaoset. Det kan vara rätt skönt när man är ensam hemma. Spotify på hög volym o dansa runt med dammsugaren i en yster dans.

Förresten fick jag höra av en f d kollega att hon är gravid!! Åh vad glad jag blir för hennes skull!! Jag förstår verkligen hennes lycka o jag önskar henne all lycka i världen!!

1 kommentar:

  1. annars kan man ju alltid sjunga som pippi -städa, städa varje fredag....

    Här har det städats hela halva dagen :)

    ha en SKÖN helg

    kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!