lördag 20 augusti 2011

Med vinden i ryggen



Med vinden i ryggen o nedförsbacke....sprang jag hem på tunga lätta ben. Rekordtid! Det tar sig! I ärlighetens namn så finns det även en uppförsbacke på rundan innan man kommer fram till nedförsbacken o även lite motvind men visst är det ändå härligt att den lättaste sträckan sist?


Man skulle kunna tro att vi är osams, jag o älsklingen. Igår gick jag o la mig o han sov i soffan, när han kom o la sig gick jag upp! Så är det inte, han har varit på Sturup o hämtat hem 18-åringen som kom hem från Cypern o även skjutsat hem hennes kompis till Höganäs. Så, jo, han är nog lite trött nu!


Nu blir det dusch, frukost o sen middagsförberedelser, potatisen ska skalas, köttet marineras o efterrätten ska tillagas. Bäst jag sätter fart!

2 kommentarer:

  1. Är du ute och springer på morgonen?? Tokfia ;-)
    Ny header har du också, snyggt. Du är väldigt fin på den bilden!
    Ha en skön dag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Har själv 5kg kvar till slutmål...gått ner 20kg...

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!