lördag 17 september 2011

Äkta vara



Har länge letat efter en fin kakburk som kan stå framme. Jag vill att när jag väl bakar så ska kakorna inte glömmas bort.

I Karlstad hittade jag äntligen min burk, blommig o fin. Ballerinakex i den gjorde sig inte så bra....

Jag blev tvungen att baka, Cecces mjölkchokladkakor. Visst är det bättre med äkta vara. Nu gäller det bara att jag själv kan låta bli dem:)



För övrigt så har jag hittat ett trevligt designprogram där jag håller på att planera vårt nya sovrum. Room 328, riktigt roligt faktiskt. Nu håller jag på att "möbbla" som Lotta på Bråkmakaregatan sa.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Men vilken jättesöt burk!
    Vart hittade du den? Jag ska nog in till Karlstad i nästa vecka och skulle inte ha något emot att komma hem med en sån där kakburk ;-)

    Fast med där med att glömma att man har kakor hemma? Nja, inte hos oss.
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Absolut bättre med äkta vara i en sån supergullig burk :-)

    SvaraRadera
  3. Jättefin burk, och mycket bättre med äkta vara inuti.. så länge de får vara kvar ;-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!