fredag 30 september 2011

Dålig timing



Igår hade vi avtackningsfest för ett par kollegor som tyvärr har/ska lämna oss. Alltid tråkigt men det vare en rolig fest med god mat.

Vad som inte är roligt och bra är att jag är sjuk idag. Sjuk dagen efter en fest! Hur många tror på den va? Alla kommer bara att tro att jag är bakis ju...

Vaknade med jätteont i halsen o rinnande näsa. T o m magen är helt i olag, maten passerar igenom med en rasande fart. Kan det har varit något fel på maten igår?? Kanske den där broccolipatén som skolpersonalen tog fram ur kylen när jag inte ville ha pastasalladen?? Det blir en ofrivillig bantningskur idag, det är väl bara att tacka o ta emot men det känns inte alls bra just nu. Idag är det SYND om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!