tisdag 27 september 2011

Det gör ont, det gör ont, det gör ont


Aj, aj, aj vilken träningsvärk jag har idag! Mellan skulderbladen, i axlarna, rumpan, låren, benen. Igår var det tufft! En go känsla ändå, jag känner mig duktig!

En lång tung dag på jobbet. Som tur var stod maten på bordet när jag kom hem, älskade man! Han vet hur han ska hålla mig på gott humör:)

Det bästa med dagen på jobbet var lunchen tillsammans med goa kollegor. Varmrökt lax från det lokala laxrökeriet tillsammans med Sveriges godaste salladsbuffé till "Dagens-pris". Det gjorde dagen till en bra dag.

Ikväll har jag faktiskt hunnit med att äntligen dumpa av en kasse utrensade kläder i en Emmaus-container o så har jag kokat en spistrasa:S Min mamma kokade alltid disktrasorna när jag var liten. Ibland gör även jag det....inte ofta men det händer. Finns det någon mer idag som gör det?? Det är ju enklare att slänga o köpa en ny....

O så spelar jag vidare på Wordfeud, jag har nog snart lyckats utveckla ett beroende. Hur svårt kan det va:))

Läst på Facebook idag, troligen av någon ungdom:
"Jag hatar att gå på bröllop för det enda man får höra är sina äldre släktingar som säger "Snart är det din tur". Som motvikt mot detta har jag börjat säga samma sak till dem på begravningar."


Maja o Molly, Kattvik, september 2009



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!