måndag 26 september 2011

Inkomst - 75.000 kronor om dagen


Vilken inkomst va? 75.000 kronor om dagen, det blir ca 2 miljoner i veckan. Vem hade tackat nej till det?

Det är tydligen vad han tjänar som uppfunnit appen Wordfeud, Alfapet för mobilen. Man är i fel bransch!

Jag måste ju alltid testa allting så nu har jag börjat spela. Jag är värdelös....min svärson skrattar nästan på sig, han utklassar mig. Undrar jag om man kan träna upp sig?

Herregud hur ska jag hinna med? Facebook, blogg o nu Wordfeud!

Om ni vill spela mot mig o skratta gott så heter jag H o v d a m e n på Wordfeud, utan mellanslag.

Ett X-fit pass har jag också hunnit med ikväll, så jag gör liiite annat än o spelar. Ikväll tog han nästan död på oss igen. SÅÅ mycket benträning, jag kommer inte att kunna gå resten av veckan. Det känns bra.

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig med dn träning!!
    Jag har inte testat det där spelet. Hinner inte med fler beroenden nu"skratt"
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!