måndag 3 oktober 2011

Det kryper i kroppen


Idag har jag känt mig riktigt eländig! Ingen arbetslust på hela dagen, har bara känt mig ruggig o eländig. Ikväll känner jag mig ännu eländigare. Ingen X-fit idag inte, tyvärr. Det är så typiskt. Alltid när man kommit igång och börjat träna lite ordentligt så åker man på en rejäl förkylning så allting spolieras o man får börja om från början igen. Det känns inte bra. Däckade i säng så fort jag kom hem o sov i en timma. Hoppas det känns bättre imorgon.

Trots allt har jag orkat baka LCHF-muffins ikväll. Jag gillar omväxling till frukost o nu har jag kört med äggröra så länge, det är dessutom drygt att göra, så nu blir det muffins i 12 dagar, för 12 stycken blev det. Hoppas de är goda.

Dagens bästa nyhet: Syrran kommer hem! Bara för en helg men ändå! Ser så fram emot det.

2 kommentarer:

  1. Men dumma förkylning. Bra att du bäddar ner dig så du förhoppningsvis blir frisk fortare.
    Krya på dig

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. TRÅKIGT med förkylningen :(

    Här är det Alvedon - Näsdroppar - Te som gäller.

    Försöka att ta det lite lungt nu &
    kul att syster tittar hem en vända.

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!