lördag 1 oktober 2011

Mera Cykel-VM


Idag tänkte jag bjuda er på lite mer bilder från förra helgens underbara dag i Köpenhamn o cykel-VM. Här sitter jag o väntar trött o nöjd efter en lååång dag i den danska huvudstaden.




Vackra Tivoli som inte fick något besök av oss denna gången.



Take away på danska: Mad ud af huset:))




Ett litet pubbesök hann vi ju med. Det är ju nästan ett måste när man är i Danmark.


Oops, älsklingen fastnade på en bild!


Holländska supporters.


Ni skulle sett fotografen när han STÅR upp baklänges på motorcykeln o filmar!! Såg livsfarligt ut!


Själv mår jag bättre idag, förkylningen är stabil. Det blir ett besök hos föräldrarna och sen återträff med mina gamla kompisar. Ända till Öxnevalla ska jag bege mig idag. Får se om jag hittar, det var så längesen.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du fick en urtrevlig kväll, och att du hittade fram;))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga danskbilder! Hoppas du mår bättre och har en trevlig kväll!

    Visst är det kul med wordfeud!! möter dig gärna om du står ut med pauser mellan turerna. Jag får liksom ta det när jag har tid! cecce67 heter jag:-)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så skoj med ett Danmarkbesök. Skönt att du känner dig bättre. Låter som om du har en hel del skoj att se fram emot :)

    Kramisar

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!