torsdag 5 januari 2012

Som en vissen bukett tulpaner

Färdig om fem minuter

Som en vissen bukett tulpaner känner jag mig idag. Man kan inte vara på topp alla dagar. En kort dag på jobbet, det ska nog gå.

30 minuter på crosstrainern tillsammans med deltagarna i Biggest Loser blev det igår. Nästa vecka börjar mina pass igen. Det ska bli skönt med lite omväxling. Visst, det är effektivt med crosstrainer men variation är bättre.

-0,6 kg på vågen på 3 dagar! Jag tror minsann att boken funkar! Nu får vi ser hur vi klarar helgen bara, långhelg o hotellövernattning dessutom. Inga bra förutsättningar.

Sista avsnittet av Kronjuvelerna igår. Mycket märklig serie men ändå bra på något sätt. Svårt att ta på. Man tänker fortfarande på den.

3 kommentarer:

  1. Håller med dig om Kronjuvelerna. Lite udda....Min man sa..tur att vi inte gick på bio för att se den. Det hade nog inte vari värt pengarna.

    Berätta för mig vad du ska göra nästa v. Har du ng träningsprogram eller?

    KRAM

    P.s Jag kan inte kommentera dig från Bloglovin....så störigt.

    SvaraRadera
  2. Grattis till 0.6kg!
    Jag började se Kronjuvelerna men när bebisen åkte i golvet klarade jag det inte mycket längre så det fick vara.
    men vi såg Jägarna 2 häromdagen och den var riktigt bra.
    Hoppas din helg blir superkul. Njut och ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, där påminde du mig om att jag skulle släpa fram min gamla crosstrainer från sitt gömsle. Skulle gjort det direkt efter nyår. Märkligt vad man kan förtränga saker...
    Ha en fin dag.
    (Hittade hit från sidan Bloggnytt)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!