onsdag 25 april 2012

Allt eller inget

540894_10150749703530560_207637710559_11746921_34894520_n

Jag tror jag börjar återhämta mig från förkylningen. Idag snoozade jag bara 3 gånger, innan i veckan har det varit 5 snoozningar. Inte likt mig!

Hur mycket tror ni att jag har promenerat nu när jag varit sjuk o inte hunnit träna? Promenera kan man ju alltid göra. EN (1) gång! Här är det allt eller inget som gäller. Antingen tränar man som en galning eller så gör man INGENTING!! För så´n e jag….

Vad händer när min kurs tar slut? Tar Ulrika o Anne sommaruppehåll?? Hemska tanke, kommer jag att helt förslappas då? Kommer jag att klara av att träna själv? Det måste gå.

Viktnedgången denna träningslösa vecka är lika med NOLL!

Nu blir det nässpray o TREO (igen) o så tar vi oss igenom dagen så vi orkar träna ikväll.

2 kommentarer:

  1. Jomen så där är jag med, antingen eller :( inget mellanting.

    Såklart du kommer klara att träna på egen hand.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men det är väl jättebra. Själv har min förkylning fått mig att gå upp... undrar hur det har gått till?

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!