onsdag 16 maj 2012

Filip o Fredrik o EP o e vi lika som bär??

EP filip o fredrik

Ja en del håller sig framme! Här ser ni en i familjen som alltid lyckas. EP o Filip o Fredrik. Hon finns även på bild tillsammans med Anton Hysén….avundsjuk…det e vad jag e:)

En liten rolig historia som jag kanske kan berätta är om familjen som hade fem barn o ingen visste vem som var vems barn typ.

Jag har 3 barn. Min man har 2 barn. Just nu i ålder mellan 17 och 27. Ibland tycker folk som inte känner oss så väl att det är rätt kul att gissa vilka barn som är mina resp min mans barn. Detta hände givetvis oftare när de var små men det hände mig nu igen förra veckan på jobbet när en kollega var inne o tittade på alla kort jag har uppsatta på väggen.

“Jösses vad lika ni e!!!” utbrast kollegan när hon såg kortet på dottern på bilden ovan (här med Filip o Fredrik). Det enda “felet” är att detta är min mans dotter o inte min (biologiska)…

Samma sak har hänt varenda gång någon försökt gissa vems barn som är vems. Det enda “barnet” som de är SÄKRA på vems det är, det är att min mans dotter är min…..om ni förstår…tänk så fel de har!

Det är möjligt att vi har äktenskapstycke, jag o min man? För visst måste väl även vi vara lika då?

P6240438

4 kommentarer:

  1. Men det stämmer nog! Ni är faktiskt lite lika:-)

    Hoppas du har en skön onsdagskväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jomen det kanske ni är :)

    Har ny blogg adress.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är vi nog! Har kollat in din nya blogg, jag hänger med:)

      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!