tisdag 5 juni 2012

Idag iklädd Elie Tahari

Elie Tahari

ÄNTLIGEN kan man väl säga. I mars 2009 var jag och min kompis Marie-Louise i Florida och hälsade på min syster. Då fick jag bl a den här kjolen av henne, från Elie Tahari,  (som hon växt ur för att den blivit för STOR för henne….) I mars 2009 var jag på väg ner så den passade NÄSTAN. Snart skulle jag kunna ha den. Nu, i juni 2012 kan jag ha den. Ja, det tog bara 3 år o 3 månader…..skam den som ger sig! Nu är det väl risk för att den är omodern? Fast jag bryr mig inte så jättemycket om vad som är modernt bara jag själv gillar kläderna.

Den kallaste början av juni på 84 år sägs det. Jag tvivlar inte. Återigen, varför bor man i det här landet??

Fullmåne, ett gissel, sömnen har varit dålig. Hur kan man vakna redan tjugo i fyra på morgonen o inte kunna sova när man inte gått o lagt sig förrän bortåt halv tolv? Jag bara undrar.

Weigela

3 kommentarer:

  1. Vad spännande! :)

    Åh vad kul. Jag skulle vilja åka till USA en dag. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fin kjol, inte alls omodern i mitt tycke i alla fall. Här skiner trots allt solen men kallt är det. /Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Men gud vad gullig du är! Vad glad jag blir att få dig att uppleva det näst största iaf! :)
    Kul att du vill gästblogga!!
    Ska du på middagen ikväll??
    Kram!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!