fredag 14 september 2012

Höststormar, regn, bladbegonior o Magic Bullet rapport

IMG_20120914_074046

Äntligen fredag. En fredag efter en ovanligt intensiv vecka. En fredag med samåkning tillsammans med min älskade. En fredag med mamma-dotter-lunch. En fredag med mys-mat och rödvin. En fredag med Postkodmiljonären, Dobidoo och Skavlan. Helt enkelt en bra fredag.

Efter 5 dagar med Magic Bullet Coffee till frukost har jag gått från att älska drycken till att kväljas av smaken. Nu är det inte så gott längre. O andra sidan är jag inte heller längre hungrig (det kan kanske bero på att jag är lätt illamående hela tiden istället). Jag håller mig mätt hela förmiddagen o nästan resten av dagen (men jag äter lunch).  Magen har inte fungerat sedan i måndags (hur i h-e ska man kunna gå ner i vikt om man bara har inkomster o inga utgifter…) men så´n e jag, har nog alltid varit. +0,2 kg på vågen istället för minus. Det verkar verkligen inte vara en “Magic Bullet”. I helgen tar jag paus, nästa vecka gör jag ett nytt försök. Funkar det inte då heller så får det vara. Då har jag provat. Då kör jag på bara riktig mat istället. Äkta vara.

2 kommentarer:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!