lördag 15 september 2012

Skavlan, EL James o Margot Wallström

20120810_185025_Anne_Street_Zahara

Igår var det verkligen ett höjdaravsnitt av Skavlan. Glenn o Anton Hysén, EL James o så Margot Wallström.

EL James trilogi fick jag av min syster när hon var hemma i somras. Då hade jag aldrig hört talas om den. Då hade den inte kommit ut i Sverige. Nu har den det och den är väldigt omtalad. Nu ligger del 1, Fifty shades of Grey, på mitt sängbord och bara väntar. Jag är spänd av förväntan inför läsningen. Det är möjligt att även min man kommer att uppskatta att jag läser, he, he:-p.

Margot Wallström är en kvinna som jag beundrar mycket, trots sin politiska inställning som inte riktigt stämmer överens med min egen. En lugn, saklig och stark kvinna som brinner för sitt jobb och som aldrig gör bort sig. Vilket liv hon har haft och har! Heja henne!

Efter att jag plöjt igenom trilogin av E L James så kommer jag att kasta mig över Margot Wallströms biografi, det är en sak som är säker.

1 kommentar:

  1. Vad är det för intressant med Margot. Från ljusskygg politiker till att lämna ut sitt liv på detta sätt. Pengar och naturligtvis att hålla ett tag till för tyvärr börjar hon falna. Vilka är storverken hon har gjort...

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!