onsdag 3 oktober 2012

Rise and shine!!

Morning2521252DRiseAndShineFunny

Hos oss är jag tuppen o min man är hönan….när det gäller morgonhumör. Min man har redan börjat prata om vintertid, när man får sova längre. När jag säger Godmorgon till honom så blänger han bara på mig:-) Det är tur att vi känt varandra så länge så jag vet hurdan han är. Trots allt så har han nästan alltid en förmåga att ändå ha glimten i ögat när han blänger åt mitt Godmorgon, tur är nog det.

Sova längre!! Vad är det? Nu vaknar jag kvart i 5, som om jag skulle sova längre bara för att det blir vintertid?? Nä, vintertid för mig kommer säkert innebära att jag vaknar kvart i 4. Så någon vintertid ser jag definitivt INTE fram emot! Tur att det är några veckor kvar.

Igår kom min man hem och kramade om mig och sa att han sett en snygg ensamstående (var fick han ensamstående ifrån….) mamma på McDonalds. Då kom han på att hon var rätt lik mig både i kroppsform och utseende och att han var lyckligt lottad. Behöver jag påpeka att jag älskar min man??

2 kommentarer:

  1. Haha när maken kommer hem och berättat att han tittat beundrande på en annan kvinna då är det nog bäst att han tillägger att det var för att hon påminde om mig och hur snygg jag är...
    (jodå jag tittar också på snygga karlar men jag berättar det inte haha)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ju just det han gjorde:-) annars hade han nog inte vågat säga det!
      (klart man kollar i smyg ibland:-)

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!