söndag 2 december 2012

Crosstrainer, dressyr o en julkalender i min smak

Crosstrainer, Robins

Första passet avklarat på vår egen crosstrainer för denna säsongen. Det gick bra, det var riktigt kul. Med Robins laddat på datorn var det upplagt för skrattfest, då går träningen lättare. Det är ju synd at säg att det är lika roligt som på Studio 4 men det får gå det här med. Ute var det inte läge att vara idag precis.

Grålle, gråsugga, Ferguson, snö

Ute var det istället dags för årets första snökörning. Premiär för Grållen att jobba på våra breddgrader. Jag tror att mannen var lite nöjd med att äntligen få testa den på riktigt. Resultatet blev så klart riktig bra:-) Själv så vågade jag vägra gå ut i snön o solen. Jag är en riktigt tjurig vinterhatare som trivs bäst inne när jag kan titta ut på snön, bara jag slipper gå ut.

2012-12-02 15.47.29

Jag parkerade mig istället framför tv:n med strykjärnet i högsta hugg samtidigt som jag njöt av svenskarnas ritter i Globen. Vilka fantastiska ritter! Vilka poäng! Jag är djupt imponerad. Naturligtvis blir man lite rid-sugen igen när man ser ekipagen sväva fram som ett med varandra. Vilken känsla det måste vara!

Adventskalender, vin

Ja o så är det väl dags att börja på julkalendern idag då. Det här måste vara den bästa kalendern, eller hur?? Jag tror jag tar den:-)

(Tack syrran för den bilden:-)

3 kommentarer:

  1. Håller med dig, bäst att hålla sig inomhus när det är vinter och snö! Jag vill ha en likadan julkalender!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske skulle träffas:-) Vi tycker lika!

      Radera
  2. Haha..vill också ha den kalendern:-)

    Nä, nu blir jag avis. Har du en helt egen crosstrainer:-)
    Min bästa vän dessa tider. Fast jag får hålla till godo med föreningens i lilla gymmet här på området. Går bra det med:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!