söndag 27 januari 2013

Handsprit, snorkel o bikini

Handsprit

Ja nu är väskan packad. Handsprit, snorkel o bikini o så en hel massa böcker. Handsprit är jag inte så mycket för i vanliga fall. Jag tror nog att man mår bra av lite bakterier. Lite skit rensar magen men i Egypten är det faktiskt motiverat. Har man haft ett egyptiskt pund i handen vill man inte gärna äta utan att sprita händerna först (jag är mer för att hälla spriten i mig liksom, ha, ha:-). De är välanvända kan man väl säga! Där trycks det inte nya sedlar i onödan.

Tropicana Azure club

Ja här befinner jag mig den närmsta veckan:-) Något litet blogginlägg ska jag nog kunna få in under tiden. Annars så så ses vi nästa vecka!

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack snälla du! Ska bli så skönt att lämna snön.

      Radera
  2. NJUT!!! Och när du kommer hem är jag borta =) Pussen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska njuta i fulla drag, jag lovar o er tur kommer ju snart.

      Radera
  3. Åhhh, ha nu så jätteskönt!!
    Är inte alls avis. Inte alls:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att du är avis:-) den här resan kom ju snabbt på. Härligt att kunna ta en restresa så där bara.

      Kram

      Radera
  4. Åh så underbart för dej!!!! ja, handsprit är bra att ha med sig. Fast jag glömde den hemma när vi åkte till Kanarieöarna! Men jag var noga med handtvätt, och åt ju de där Lactitravel kapslarna som kanske räddade min mage vad vet jag?
    Ha nu en underbar vecka!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ha plåtmage så det är jag inte så orolig för. Börjar istället dagen med en hutt :-) Det räddar nog magen tror jag.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!