tisdag 29 januari 2013

Tisdag 29 januari - jogging, sol och bad

Efter en god hotellfrukost begav vi oss ut på en joggingtur längs en lång fin strandpromenad. Innan dess var redan dagens magträning avklarad. Det här ska bli en träningssemester, helt klart.
Vädret idag påminner helt klart om våra dagar i Miami i nov. Lite blåsigt, lite småkyligt lite molnigt men helt ok. Vi ligger i solen och fryser inte:-)

Shoppingen är löjligt billig, så billig så man skäms.  Det märks att det är lågsäsong, de ger nästan bort varorna. Ett Egyptiskt pund är ungefär som en svensk krona.  Vi köpte ett par badskor för 28 pund.  Pruta är ju kul utomlands men det är ju liksom inte läge här. Vi tycker synd om dem och betalade 30 pund.

4 kommentarer:

  1. Låter ganska gött tycker jag =D Njut ordentligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att få bada o få lite sol på näsan, ser helt underbart ut. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar att sola o bada, det är i värmen som jag trivs som bäst. I år är jag verkligen bortskämd som kunnat åka på två solsemestrar.

      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!