torsdag 31 januari 2013

Onsdag 30 januari - Ännu en mulen dag

Tyvärr har vi idag haft ännu en mulen dag men betydligt varmare än igår. Vi började återigen dagen med en joggingtur lä;ngs stranden. Vilket underbart sätt att starta sin dag på! Man känner sig nöjd resten av dagen.Magträningen glömde jag inte heller av:-)

Maten är lite svår till och från. Goda LCHF alternativ är svårfunna. Idag blev det tyvärr lite pommes till lunch. Det fanns inte så mycket att välja på Köttet är inte alltid så aptitligt....Imorgon blir det inte lunch på stranden, det är en sak som är säker. På hotellet finns betydligt bättre alternativ. Middagen däremot var helt underbar,  rostbiff och cole slaw,  perfekt mat!

Ansiktsbehandling har jag unnat mig idag. Hårborttagning med threading, man snurrar bort allt hår i ansiktet med en tråd. Om det gjorde ont?? Jaaa...Vill man vara fin får medan lida pin.  Om det var värt det? Ja det tycker jag.

6 kommentarer:

  1. Threading gör ju jätteont :)

    Tråkigt med mulet men jag antar att det är skönt med lite värme iaf.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så farligt var det väl inte med threading, mest kring munnen, där gjorde det ont!

      Ja värmen var skön även om det var lite mulet i början. Det rättade ju till sig sen.

      Radera
  2. Åh vad jag känner igen mej med morgonjogging och värme! Hoppas solen återvänder ☀

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du var ju också jätteflitig på din semester. Det är rätt skönt med en aktiv semester, man mår så mycket bättre och känner sig så mycket mer förtjänt av det där vinet sen:-)

      Radera
  3. Hoppas solen hittar tillbaka i övrigt låter det härligt !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja som tur var så gjorde den ju det, solen alltså, det blev jättefint till slut:-)

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!