onsdag 6 februari 2013

Med ett krampaktigt tag om ratten

IMG_20130206_125950_Anne_Cornered

Ja idag var det inte roligt att köra till jobbet. Snömodd hela vägen på motorvägen. Jag tog rygg på en lastbil och låg där och “fis-körde” hela vägen till jobbet med en stor klump i magen, hjärtsnörp och vitnande knogar. Jag är definitivt ingen vinterförare. Måtte det snart bli sommarvägar igen!

Idag var jag tvungen att ge mig ut och prova shoppinglyckan igen. O se där! Halva REA-priset på Joy! Det blev tre tunikor/klänningar/toppar och två sjalar för nästan inga pengar alls. Vilken shoppinglunch, nu är jag nöjd!

PhotoGrid_1360172871471_Sun_Cornered

Äntligen var det dags för ett träningspass på Studio 4 igen. Sandballs och TRX, vad jag har saknat detta. Det var tungt och jobbigt men oj vad kul! Skönt att vara på G igen. Semestern har gjort gott. Efter träningen blev det snabbmat. Kabanoss med räksallad från Statoil. Det är bara att erkänna. Jag är ingen superkvinna som både hinner jobba heltid, träna och alltid laga näringsriktig mat. Jag försöker men lyckas långt ifrån alltid. Idag fick det bli så här o gott var det:-)

Semesterkilona då? Hur gick det med dem? Bara 0,4 kg plus på en veckas semester. Det är jag nöjd med, det är ju marginellt. De kanske är borta imorgon:-)

4 kommentarer:

  1. Jaa,obehagligt med vädret & köra bil...
    Låter annars som en bra dag :)
    /Kvällskram från mig

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att det är fler än jag som fiskör:-) Tom långtradarna kör om mig...

    Välkommen hem:-)))

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Förstår om det känns lite tungt att komma hem till snömodd. Sol och värme är ju så mycket trevligare :)
    Bra att du tar det lugnt i trafiken. Det är det ju inte alla som gör. Tyvärr.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Nä det är inte roligt då nära och kära är sjuk. Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!