torsdag 7 februari 2013

En semester med ett minus!

2013-02-07 05.37.12

Jamen se där! Idag stod vågen på –0,1 kg mindre än innan jag åkte på semester. Totalt –4,2 kg på en dryg månad. Det är OK. Då kan man väl nästan säga att jag gått ner på semestern? Bra jobbat Hovdamen:-)

2 dagar med Magic Bullet coffee till frukost sedan vi kom hem kanske gjorde susen. Mer än 2 dagar i rad står jag inte ut att dricka skiten. Jag tycker faktiskt att det är rätt äckligt om jag ska vara ärlig. Förstår inte de som kan dricka det dag ut o dag in.

10 medaljer på min magträningsapp. Jag kämpar på med Rutakuten. 3 minuter varje dag, det har man tid med. Ikväll blir det ett gratis träningspass på Peoples Training i Halmstad. Ska bli kul att prova på det där och se hur de lägger upp träningen.

12 kommentarer:

  1. Grattis till det! Det däringa kaffet tror jag inte ens jag skulle få för mig att testa, låter skitäckligt *burr*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja inte är det gott inte men kanske rätt effektivt?

      Radera
  2. Jeg lokkede min granne til at smage det der magic bullet - jeg turde ikke - og hun var ved at spy ;) så jeg holder mig fra det!!! he he

    Grattis til det flotte vægttab. Man bliver jo så himla glad :D

    Ha' en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha, du är rolig du:-) Tvinga grannen att smaka så man slipper själv, smart drag

      Tack, tack:-)

      Radera
  3. Grattis! Sådana minus är alltid positiva :) Kul att prova ny träningsform. Ha en fin dag, kram milla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även små minus är roliga, såklart. Ja en gratis timma med en egen PT är ju inte fy skam. Bra träning var det också.

      Radera
  4. Heja dig, minustecken som man gillar.. Jag kan inte vara utan mitt kaffe på morgonen. Jag kör med stavmixer kaffe, smör o kokosfett, blir supergott, testa det. Gör en omelett till oxå sen kan jag lova att du är mätt bra länge. Kul med ny träning, vi kanske ses på gymmet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men jag kör också i mixern, kaffe, smör o kokosfett jag med men jag gillar det ändå inte, tyvärr. Kan dricka det enstaka gången men inte för många dagar i rad. Då blir jag illamående. Omelett till, hm, när jag dricker Magic Bullet så är det som ersättning för mat. Kanske bättre med mat till?

      Kanske ses på gymet?? Bor du i närheten av mig?
      Kram

      Radera
  5. Wow ja hur ofta kan mans säga dte att man gått ner under semestern!? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är inte ofta men det är faktiskt andra gången det händer, det hände även i Rom förra året.

      Radera
  6. Alltid skönt när det går åt rätt håll!
    Kram Helen

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!