tisdag 5 februari 2013

Tillbaka i verkligheten igen

winter-depression-you-are-a-loser-and-wont-be-as-good-as-you-demotivational-poster-1256331672

Jaha då var man tillbaka i verkligheten igen. Underbart är kort men ack så underbart vi har haft det. Nu gäller det att suga på den karamellen tills vintern är över. Januari är till ända, bara februari och mars kvar. Alla säger att mars är en vårmånad men jag minns då inte när den månaden var en vårmånad senast.

Nästa vecka kommer min kära syster hem från Florida. Det blir nästa ljuspunkt i tillvaron. Det siktar vi nu in oss på.

Två solsemestrar på en vinter, Florida i november och Egypten i januari. Jag ska inte klaga. Jag har det rätt bra jag.

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem. Två resor på vintern är verkligen härligt o lyxigt. Lovely :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Javisst är det en lyx att kunna resa så ;)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!