lördag 9 mars 2013

Internationella kvinnodagen och ett första besök på Victoria

2013-03-08 07.35.18

Vilken start på dagen det blev igår! På vägen mellan bilen och Rådhuset fick jag en ros. Internationella kvinnodagen till ära. Visst blir man glad? Bättre än så kan man väl knappast börja en fredag?

2013-03-08 17.26.142013-03-08 17.36.38

På kvällen blev det en mycket trevlig after work med vänner på det nyöppnade Victoria i Båstad. Det var första gången vi var här men definitivt inte sista gången! Så trevligt och gott. Vardagligt gemytligt och en massa människor man känner både ytligt och lite närmre.

2013-03-08 18.51.102013-03-08 17.24.43

Priserna var mycket humana och maten var otroligt god. Entrecoten jag beställde in var så mör att den bara smälte i munnen. Som alternativ till pommes fritesen fick jag en mycket fräsch sallad. Perfekt LCHF-middag.

2013-03-08 20.38.52

Ja, jag kan verkligen rekommendera alla att göra ett besök hos John o Niklas på Victoria om ni har vägarna förbi Båstad. O bor ni här: Gå dit ofta! Det kommer vi att göra.

Nu ska jag snart pallra mig iväg till min Cirkelträning, hur nu det ska gå efter gårdagens vinkonsumtion, det kommer att bli tungt men kroppen får väl lida lite om man är ute o partajar på kvällarna:-)

5 kommentarer:

  1. Vi har tidigare bytt länk i sidomenyn och jag har nu bytt bloggadress om du skulle kuna ändra din länkning till mig? :)
    Kram!
    http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/

    SvaraRadera
  2. Häääärligt,gottit & fantastiskt att få en Ros :)
    /Kram pårej & ha en fin Lördag ♥ ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst blir man glad? Min lördag är så lugn o skön, jag gillar lugnet.

      Kram

      Radera
  3. Attans att det ligger så långt bort ;-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!