måndag 27 maj 2013

Boxhandskarna och jag

2013-05-26 12.10.33

Jag finns och jag lever men har prioriterat annat än bloggen de senaste dagarna. Cykelfest och ett kort men intensivt besök av min syster har gått före. Igår var vi ute o gick och plockade liljekonvalj, idag har hon åkt hem. Underbart är kort.

2013-05-27 19.53.41

Idag fick jag tillfälle att prova mina nya underbara rosa boxhandskar som syrran tog hem från USA. De funkade alldeles utmärkt! Sista passet för denna omgången o Micke körde stentufft med oss. Om jag hade svårt att gå efter torsdagens Tabata så bir det nog ännu värre efter denna kvällen…….

Avundsjukan var stor från många håll över mina snygga och väldoftande handskar:-) De kommer jag att hålla hårt i, jag lovar.

De senaste 7 dagarna har jag tränat 10 pass, 372 min, 27 km. Det känns bra o på måndag börjar jag en ny Power Kom-i-Form-kurs, jag är nog lite tokig men det är så kul!

5 kommentarer:

  1. Så lika ni är du och din syster :) Å liljekonvaljer...de ljuvligaste blommor som finns!
    Jag blir också avis på dina rosa boxhandskar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi e nog lite lika. Tro inte att jag ger bort mina boxhandskar bara:-)

      Radera
  2. Håll hårt i de boxhandskarna, så läckra så till o med jag skulle kunna tänka mig att gå en match.....Två fina systrar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, de tänker jag verkligen hålla hårt i, urläckra!

      Tack snälla du!

      Kram

      Radera
  3. Superläckra boxhandskar!
    Spännande med kom-i-form-kurs, berätta gärna om den i kommande inlägg?!
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!