torsdag 19 september 2013

Jönköping, Spira o Gert Wingårdh

Jönköping, utbildning, goa kollegor o fint väder. Jag har det rätt bra :-) 3 dagar ska jag tillbringa här och förhoppningsvis bli ännu klokare.

Igår presenterade Gert Wingårdh sitt projekt, Spira, iförd sandaler.... ursäkta mig men där förlorade han all min respekt...

Utan att veta om det innan så hade jag klätt mig så att jag matchade huset, ibland har man tur :-)

Ja det var nog min turdag i går för jag blev dessutom uppgraderad till sviten :-)

2 kommentarer:

  1. Hihi Härligt att bli uppgraderad till sviten :)
    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  2. Jaa, läckert med sviten!
    Var tvungen att googla på Gert Wingårdh, och då kände jag ju igen honom, och ser att han "gjort/ritat?" tornet jag åker förbi varje kväll och morgon till och från jobbet: Victoria Tower i Kista, som jag vet att tankarna har gått till Perrellis glittriga mikrofon som hon hade när hon sjöng Hero!
    Ha det fortsatt gött i Jönköping!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!