fredag 15 november 2013

Dusch med liten handduk

2013-11-14 07.36.57

Jag gjorde det igen. Förra veckan skrattade jag gott åt min man som jag lyckades locka med mig till gymmet på morgonen innan jobbet o så hade han glömt handduken, ha, ha. En gång hade jag själv lyckats med samma sak o nu gjorde jag det igen! Inte alls lika kul när man själv drabbas. Pappershanddukar o en stund i bastun är inte alls lika kul. Inte kan man sätta sig i bastun heller utan handduk o det är för varmt på golvet för att stå barfota. Hmm, det här är jobbigt. Ok, det var i alla fall fjärde morgonpasset denna veckan. Jag är grymt nöjd med mig själv.

funny-motivational-quotes-for-weight-loss_4590316048419224

Förra veckans viktresultat var inte så lysande, +0,7 kg. Vad gjorde jag för fel? Jag tränade bara 2 ggr. Jag åt fruktsallad med Smetana två dagar i rad på kursen och jag åt två rutor mjölkchoklad…

Denna veckan jublar jag istället –0,9 kg! På 3,5 vecka har jag tappat 2,7 kg! Trägen vinner, nu gäller det bara att hänga i, o så lite undantag som möjligt. Annars funkar det inte. Min kropp är besvärlig.

1 kommentar:

  1. Men vad du är duktig!! 2,7 kg är verkligen inte dåligt!!

    Ja, nu ses vi snart! Äntligen:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!