torsdag 7 november 2013

Fifty shades of….dust??

Fifty shades of grey, underkläder, Kappahl

Kappahl har släppt en hel kollektion med underkläder, inspirerade av Fifty shades of Grey. Riktigt snygga måste jag säg. Jag tror jag får prova någon dag.

Just nu består mitt liv mest av andra nyanser av grått. Slipdamm. Ikväll har vi slitit ner tapeter, spacklat o slipat. Hela huset är fullt av damm. Tur att Rut kommer imorgon.

O så tapeter. Jag hatar att välja tapeter!!! Vi ska ha vita tapeter där uppe, det är jag helt övertygad om men när jag kommer in i en färgaffär så hittar jag såååå många snygga mönster och färger som jag bara VILL HA!!! Men det blir inga färgade, mönstrade tapeter. Jag vet hur jag kommer att sväva ut med textilier o tavlor sen, jag måste ha en neutral bakgrund men NÄSTA gång vi gör om ett rum så måste jag få använda lite färg på väggarna, annars blir jag knäpp:-)

Tyvärr fick träningen stå tillbaka även idag p g a renovering. Det blir ingen bra vecka det här.

Förresten så är det min namnsdag idag o jag har väl aldrig varit med om maken så mycket gratulationer jag fått p g a det:-) Visst blir man glad för lite uppmärksamhet även om det bara är en namnsdag?

1 kommentar:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!