onsdag 19 februari 2014

Hänglås, bultsaxar o McDonalds….

20140219_191418

Efter ännu en fantastiskt inspirerande dag med Utvecklande ledarskap så styrde jag mina steg mot gymmet och ännu ett pass. Idag skulle jag testa MRL, mage-rumpa-lår.

Igår på gymmet hade jag tydligen lyckats ändra koden på mitt hänglås vilket innebar att jag inte fick upp skåpet. Jag fick be personalen plocka fram stora bultsaxen för att klippa upp låset. Inte så bra.

20140219_191436

Idag köpte jag ett nytt hänglås på väg till gymmet. Det krånglade och kärvade. Ett typiskt måndagsexemplar.

Innan dess hade jag fått ett samtal från en hemlängtande dotter som gjorde att jag fick ont i mamma-hjärtat.

Vattenflaskan hade jag glömt hemma.

Jag klev in på passet och kände mig genast obekväm. Jag hade ont i varenda muskel efter gårdagens Bodycombat eftersom jag inte tränat på 3 veckor innan dess.

Det gjorde ont överallt, jag saknade mitt vatten, jag orkade inte, jag gillade inte passet o jag tyckte att tränaren var oinspirerande, tyvärr. Jag lämnade efter bara 25 minuter.

Idag var detta inget för mig. Det dröjer nog innan jag går dit igen men nu har jag testat. Det var liksom inte min dag idag. Idag känner jag mig misslyckad. Jag borde kämpat mig igenom hela passet.

20140219_181134

Efter ett misslyckat träningspass så blev det också misslyckad mat. Jag svängde inom det här “sunk-stället” på vägen hem. En hamburgare utan bröd o lite chilicheese till mig o en mer traditionell meny till min man.

Ja, ja, det var en sån dag idag! Imorgon blir en träningsfri dag o sen tar vi nya tag på fredag igen.

3 kommentarer:

  1. Vilken otur! Har det börjat att jävlas så vill det gärna fortsätta!
    Hoppas det blir mer inspirerande på fredag då:-)
    Hur går det för Beatrice?
    Kan vi luncha onsdag eller torsdag tror du? Gud va tiden går fort, snart åker vi ju:-):-):-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så dé kan bli ...
    Bättre dag ida' & på Fredag/Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!