måndag 7 april 2014

En svart måndag som slutade helt ok

2014-04-07 05.21.00

Det var bara en “så´n” dag idag. En svart eländig måndag. Vaknade redan kl 3 på morgonen och kunde INTE somna om… Hade heller ingen lust att köra till jobbet så tidigt så jag satte mig hemma o jobbade till framåt sju.

Ett försök att pigga upp mig själv med förra veckans fynd från Ur & Penn hjälpte föga. Visst var det snyggt (halsbandet) o det kostade bara 50 kr men min dag blev ändå tung o grå. Vissa dagar är det bara så, det känns som att allt går en emot.

2014-04-07 18.43.28

Ett långt o tungt möte på em med hetsiga diskussioner gjorde mig väl inte på bättre humör precis.

2014-04-07 20.53.30

Innan jag åkte hem fixade jag mina naglar, det var dags nu. Idag provade jag ett nytt ställe, Euronails på Eurostop. 35 kr dyrare än inne i stan men de kunde prata svenska, det gick snabbare och de avslutade med handmassage. Det kändes bra.

2014-04-07 19.22.06

När jag kom hem var maten färdig, köttfärsfyllda paprikor, vilken man jag har! O som efterrätt väntade ett trevligt kort från min syster i Florida. Så glad jag blev för det! Tack kära syster! Jag längtar redan tillbaks igen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!