tisdag 8 april 2014

När motivationen sviker

v
 

Jag är rätt flitig på att träna. Denna månaden hade jag som föresats att träna något VARJE dag. Det har inte lyckats hittills men 6 dagar i veckan har det blivit, om än kanske "bara" en promenad vissa dagar.

Igår hoppade jag över träningen eftersom jag sovit dåligt och var trött som ett helt ånglok.

Idag åkte träningsväskan med till jobbet för idag var det tisdag = Bodycombat, mitt älsklingpass. Jag hade visserligen inte bokat in mig men jag såg att det fanns lediga platser. Trots det så kom liksom aldrig motivationen. Jag kunde INTE förmå mig att gå dit! Denna veckan verkar jag helt ha tappat motivationen. Undrar var jag ska hitta den igen?

Det blev istället bilen hem o mera jobb, jobb, jobb.......

 

1 kommentar:

  1. Gräv fram den bara ;-) Men jobbigt när den bara försvinner... hoppas den kommer åter snart! Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!