fredag 29 augusti 2014

En tjejkväll som följs av en tjejdag i sällskap av Gucci

 

 
Badtunnor har jag hört talas om men faktiskt inte bastutunnor men de finns! Igår var jag på yoga tillsammans med ett gott tjejgäng. Premiär för yoga i mitt liv. Å jo, jag kan tänka mig att prova det igen. Det var ett väldigt lugnt o avslappnande yogapass. I min stressade tillvaro skulle jag nog må väldigt bra utav det. Slappna av o djupandas, låta tankarna flöda på ingenting.
Efter yogan badade vi bastu i tunnan och de modiga begav sig ner till havet för ett dopp. Jag mesade mig lite och tyckte att tunnan var placerad allt för långt ifrån havet. Jag måste ändå erkänna att jag ångrade mig sen. Jag borde badat! Meningen var nog att tunnan skulle varit parkerad på stranden, synd att den inte var det.
 

Efter yoga o bad blev det middag tillsammans med gänget. Skummeslövs pensionat var det som vi besökte. Ett mycket trevligt ställe där jag aldrig tidigare varit. Jag kan verkligen rekommendera det. Fina fräscha hotellrum och god mat.

ÄNTLIGEN har mina nya glasögon anlänt! Dålig bild kanske men lite åt det lila hållet och betydligt mer fyrkantiga än vad mina tidigare glasögon varit. Nu kommer jag nog bara vilja ha glasögon ett bra tag framöver. Jag är nöjd med mina nya Gucci.

 

Idag blir det ännu en tjejdag. Jag ska åka till Gekås med min yngsta dotter och min mamma. Det blir en bra dag det här. Mannen och 19-åringen har jag skjutsat till tågstationen. De ska tillbringa helgen i London. Lite avundsjuk är jag allt men jag ska passa på att njuta här hemma. Tjejdag idag, kräftskiva imorgon o så ska jag bara ta det lugnt o göra det jag vill.

O solen skiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!