måndag 15 september 2014

Cross Challenge med en plågad kropp

images

Ja idag var det tungt, så jag antar att enda chansen att få det att kännas bättre är att träna mer så jag blir starkare. Efteråt är det i alla fall en skön känsla i kroppen.

En envisa förkylningen som drabbat många på vårt kontor, är den på väg att drabba även mig? Jag hoppas inte det men det känns onekligen som att något “skit” håller på att inta min kropp. Annars hade jag väl inte varit så trött igår hela dagen o så trött idag på träningen? Enchinaguarden har plockats fram ur skåpet. Vi får se om vi lyckas mota Olle i grind.

neato-xv-21-2-400x366

Gösta ni vet, vår robotdammsugare, har nu varit på lagning i över en månad. Han är saknad. Det blir mycket hundhår att ta om hand utan honom. För ett tag sedan fick vi ett sms om att vi kunde få hämta en låneprodukt så det tänkte vi göra idag. När vi kommer dit så kommer de med en helt vanlig dammsugare….öhh, det var väl inte det vi behövde! Vi har en väl fungerande centraldammsugare, det är ROBOT-dammsugaren vi saknar! Hallå!!!

 

Nåväl efter en stund när de kollat både här o där så säger de att vår Gösta tydligen inte gått att laga och att en ersättningsprodukt är på väg till oss. Så snart får vi väl säga välkommen till Gösta nr 3! Ja helt ok för mig så länge vi får nya produkter men hur länge ska den hålla denna gången? O får vi en ny nästa gång också när nummer tre går sönder? Garantin har faktiskt gått ut.  Ja, ja, vi får väl hoppas att de har produktutvecklat så att hållbarheten har förbättrats något.

11411204-oh8JW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!