onsdag 29 oktober 2014

Högt över havet

Vaknar man halv 4 på morgonen så är det verkligen inte svårt att ge sig iväg på morgonträning. Idag blev det ett styrkepass innan jobbet, mest ben, det sved ordentligt i musklerna idag! Tredje dagen i rad på gymmet, jag är nog på G. Nu hoppas jag att alla förkylningar, nackspärrar m m är över. Nu hoppas jag att jag ska kunna köra för fullt.

 

Höjder är inte min passion men idag fick jag bita ihop och åka med en bygghiss högt upp i luften för att inspektera ett skiffertak. På vägen upp blundade jag (pinsamt) men på vägen ner gick det bättre. Utsikten där uppe gick förstås inte av för hackor!

Bonde söker fru och sen väntar nog sängen. Tre nätter med bara 5 timmars sömn per natt tar nu ut sin rätt. Jag är inte så säker på att jag ens orkar se hela Bonde. Ögonen är mycket tunga!

PS! Jag somnade efter halva.....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!