tisdag 28 oktober 2014

Detox dag 4 - Eufori!

Jag har en kompis med sinne för humor! Oj vad jag skrattade när jag fick ett tillskott till min detox idag! Hon förstod nog på mig att jag var riktigt under isen igår och behövde ett gott skratt. Det är en riktig vän det!

Idag är förstås missmodet som bortblåst. De säger att de tre första dagarna är värst o det stämmer nog. Idag började jag dagen med havregrynsgröt som var toppad med blåbär och rostade kokosflingor. Det la sig som bomull i magen o så fuskade jag med EN kopp kaffe. Sen har jag svävat som på små moln hela dagen. När jag kom till jobbet så ritade jag en smiley utanför dörren och skrev "Happy woman" så de skulle veta att idag var chefen på gott humör igen:-)

 

 

Dagen avslutades med Bodycombat tillsammans med en kollega och med bästa Hanna Lundh som instruktör. Tänk jag kände mig lättare och starkare än på länge. I början. Sen bara dog jag. Armarna kändes tunga som bly, slagen gick i slowmotion, jag riktigt kände hur jag hade tömt varenda energidepå som hade funnits i kroppen. Trots allt så brände jag fler kalorier och kom upp i högre maxpuls än vad jag gjort tidigare på detta passet. Jag är nöjd!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!