lördag 22 november 2014

Jetlaggad, gyllenbrun PT-träning med Floridavolanger

20141121_170952

6.30 igår morse stod jag uppställt för en timmas personlig träning dagen efter jag kom hem från USA. Det var bara att bita ihop. Trött var jag efter att ha sovit dåligt på natten men det var nog ändå det bästa jag kunde ha gjort. Resten av dagen gick som en dans. Det hade onekligen tillkommit lite “Florida-volanger” på kroppen efter resan så bilderna är starkt censurerade. Nästa vecka hoppas jag att jag är kroppen är återställd efter resan!

2014-11-21 16.31.56

På väg hem igår inhandlade jag årets julkrans till dörren i Blomsterhallen i Boarp. Där blev det även inköp ljung m m för vinterplantering av fönsterlådorna. Det har varit så milt hittills i år att sommarblommorna fortfarande står kvar. Kanske inte längre så vackra men ändå.

2014-11-21 16.32.06

Det känns lite märkligt att ha pelargoner kvar på trappan när julkransen hänger på dörren. De åker nog bort idag för nu är frosten nära. Julen är istället på intåg så pelargonerna får helt enkelt maka på sig.

2014-11-21 19.30.36

Den senast inköpta adventsljusstaken från Markslöjd hittade redan i går kväll sin plats i fönstret på andra våningen. Idag kommer resten av ljusstakarna och de röda gardinerna att följa efter. Jag vill vara förberedd i tid så jag hinner njuta.

2014-11-21 21.57.11

Ja o så här känner jag mig efter en händelse från gårdagen. En del skit ska man helt enkelt inte tåla. Tur att det är helg och att man idag får besök av äldsta dottern med pojkvän. Det kommer att bli en bra lördag det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!